• تاریخ انتشار : 1402/12/13 - 08:24
  • بازدید : 132
  • تعداد بازدید : 127
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی مرکز بهداشت شرق تهران

به منظور اجرایی شدن بهتر فرایندهای پیش بینی شده در برنامه عملیاتی مرکز ، نشست هماهنگی با حضور سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت در مرکز بهداشت شرق تهران برگزار شد.

درنشست مشترک سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت  عنوان شد:

به منظور اجرایی شدن بهتر فرایندهای  پیش بینی شده در برنامه عملیاتی مرکز ، نشست هماهنگی با حضور سرپرستان مراکز  خدمات جامع سلامت  در مرکز بهداشت شرق تهران برگزار شد.

 دکترامیر علی فریدونفر، رئیس مرکز بهداشت شرق تهران ،چهارشنبه 9 اسفندماه 1402 در نشست هماهنگی با حضور سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت  که در ستاد مرکز برگزار شد.،  با نظر به چگونگی اجرای طرح پویش ملی سلامت در مرکز بهداشت شرق تهران ، برلزوم وحدت رویه تمامی کارکنان  در جهت ارتقای کیفی برنامه های اجرایی  با توجه به صرفه جویی و کاهش هزینه ها ، در مرکز تأکید کرد.

 دکتر فریدونفر در این نشست 2 ساعته که در معیت معاون بهداشتی مرکز دکتر مجید طاهری برپا شد.  با اشاره به شاخص های 11 ماه گذشته امسال، و ثبت اطلاعات در سامانه سیب و طبق شرایط موجود، زمینه را  جهت ارتقای کیفی شاخص های بهداشتی در تمامی فرآیندها بویژه ،اولویتهای اصلی دانشگاه فراهم  دانست.

به گفته دکتر فریدونفر: با توجه به اینکه سرپرستان مراکر خدمات جامع سلامت در مراکز ،بعنوان رییس تیم سلامت منطقه محسوب  می شوند، لازمه سرپرستی تیم سلامت، اشراف کامل بر منطقه تحت پوشش، شناخت مشکلات و اولویت بندی آنها و نظارت بر اجرای مداخلات طراحی شده برمبنای دستورالعمل ها را تأکید نمود. ، وی افزود، لذا شایسته است عملکرد مبتنی بر حفظ وضعیت و افزایش شاخص های بهداشتی درمانی مد نظر مسئولین مراکز قرار گیرد.

در ادامه این نشست دکتر طاهری معاون بهداشتی مرکز نقاط قوت و ضعف در مراکز را بیان و با بحث و بررسی مشکلات ، موانع و چالش ها در مراکز را ه  حل  مشکلات و  پیشنهادهای قوت دادن  به شاخص های ارتقاء یافته را در جمع تصمیم گیری کردند.

ودر پایان این نشست پس از بحث و تبادل نظر برخی از مصوبات عبارتند از :

  • فاز دوم پویش سلامت در راستای پیگیری تمامی افراد مشکوک به فشارخون و دیابت و تععین تکلیف این افراد تا پایان خرداد ماه سال 1403 ادامه پیدا کند.
  • حداقل 50 درصد از بلوک بندی مراکز خدمات جامع سلامت تا پایان فروردین ماه سال 1403 انجام گردد.
  • تمامی همکاران از آخرین دستورالعمل مربوط به نظام ارجاع و سطح بندی خدمات ناباروری اطلاع داشته باشند و موارد ارجاع را در صورت مراجعه زوجین نابارور انجام دهند.

شایان ذکر است در این نشست از مسئولین مراکز به پاس خدمات یک ساله  با اهداء لوح یاد بود تقدیر شد.

 

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی,اخبار ریاست,آرشیو اخبار,روابط عمومی,اخبار یاهویی,اخبار شهر سالم
  • کد خبر : 139578
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن